Domo-kun Staring -->

09 April 2020

musim covid19 - PKP

assalamualaikum

sebenarnya tak tahu nak cerita apa. tapi jari ni rindu nak menaip panjang2. maklumlah musim PKP ni kena duduk dekat rumah, tak boleh keluar ke mana2. Malaysia diserang covid19 gelombang ke2 dan 14 april ni habis(tu pun kalau tak sambung lah).

aku pun tak tahu la keadaan macamana kalau sambung. gaji aku memang terang2 2minggu ditolak kalau tak dapat 15 sale. eh fak mana nak cari sales tengah macamni, pemasangan unifi pun tak boleh nak buat celah mana orang nak daftar? orang daftar tentu2 la nak pakai urgent lagi2 tengah PKP macamni. macam aku lah pishang, dah terbiasa ada wifi laju selalu download movie semua, bila tak boleh nak kerja macamni, memang pishang habis ooo

sekarang ni pun aku tengah ganti puasa. lagi beberapa hari nak menjelang Ramadhan tahun ini. tapi kalau PKP sambung memang tak merasa nikmat Ramadhan lah sebab tak dapat pergi bazar ramadhan n paling penting Solat Terawih

tahun lepas, dapat juga la pergi sehari dua kalau aku kerja pagi. nikmat dapat berjemaah dekat surau tu best. lagi2 kalau kau kerja yang tak tentu masa. Allahu

kehidupan sekarang? YA IM SINGLE HAHAHAH dah bukan lagi tunangan orang. lega doh bila putus tunang. HAHAHAH but tak lah betul2 single pon lepas je putus takes time juga and ada penganti dah. orang jauh. so LDR lah. and almost 3months dah. Alhamdulillah. 

kalini sangat memahami. memahami kerjaya aku, kehidupan aku. tak mengongkong. Alhamdulillah. moga dia benar2lah jodoh aku. sebenarnya penat juga nak mulakan balik semua tu tapi nak buat cemana, hidup perlu diteruskan dan perlu happy2 aja. malas nak pening2, so kita rileks tak payah fikir pasal kawin.


No comments:

 
EikaSchapika | Official Blog . Copyright 2016© . All Right Reserved®
Domo-kun Staring